lørdag 26. januar 2008

fra peterh til 6.klasse



Her er igloen jeg og familien lagde sammen, den består av tre igloer til sammen og krypeganger mellom igloene. Igloene står rett utenfor huset vårt.



Her er en av de mange gangene i den lille iglo-kolonien som vi kan krype gjennom.


Her en liten hund av rasen Husky som heter Danse. Vi møtte Danse og mange andre hunder på en hundegård litt utenfor Longyearbyen.



Her er to av hundene som dro oss når jeg, familien min, og en guide dro på hundesledetur i Bolterdalen.


Her løper hundene med en slede når vi var på en hundesledetur. Hundene liker veldig godt og trekke oss når vi kjører med slede



her er jeg i en slede som ble trukket av hundene når vi var på hundesledetur.


Hilsen Peter


ps: jeg ble en av vinnerne i leseaksjonen lesereisen. Det var veldig spennende å åpne den store pakken der jeg fikk premien min. du kan lese hvem andre som vant hvis du trykker her, jeg var den eneste på svalbard som vant. Jeg vant fem lydbøker og en cd-spiller.



Ingen kommentarer: